309371 275999 20160623 av standaard%20persuitnodiging a2362b large 1521792509 425169 large 1555328405

Voorstelling jaarverslag Ombudsvrouw 2018 op vrijdag 26 april 2019 om 12 uur

Beste lezer

Graag nodigen we u uit voor de voorstelling van het jaarverslag 2018 van de Ombudsvrouw, op vrijdag 26 april 2019 om 12 uur in de Troonzaal van het Gentse stadhuis, Botermarkt 1, 9000 Gent.

Ombudsvrouw Helena Nachtergaele zal het jaarverslag kort voorstellen, aansluitend is er gelegenheid tot vragen en interviews. Er wordt een hapje en drankje voorzien voor de aanwezige pers.

U bent van harte welkom.

Met vriendelijke groeten

Dienst Communicatie Stad Gent

Over Stad Gent

Gent, de hoofdstad van Oost-Vlaanderen, biedt de zeldzame combinatie van de intimiteit van een compacte stad en de openheid van een metropool. Met meer dan 259.000 inwoners en 74.000 studenten is Gent de tweede grootste stad van Vlaanderen en de grootste studentenstad. Veelzijdig, historisch en eigentijds tegelijk. De Stad Gent stimuleert als lokale overheid zoveel mogelijk initiatief van haar burgers om zo te werken aan een open, solidaire, duurzame, wijze en kindvriendelijke stad. Samen bouwen we aan ‘gent: zoveel stad’. Meer info via www.stad.gent.